söndag 24 juni 2012

Första inlägget

Då var det dags att fira dag ett för min blogg och tillika investeringsdagbok!

Det jag tycker ska bli mest spännande är att jag under min investeringskarriär med hjälp av denna blogg kommer kunna följa upp min egen historiska utveckling, läsa mina reflektioner under perioder av bear & bullmarkets och utveckla min analysförmåga.

Jag kommer i största möjliga mån skriva månadsrapporter, skriva om de inköp (och få försäljningar) jag gör. Längre fram kommer jag skriva analyser som jag sedan följer upp.

Förhoppningsvis hittar med tiden även ett par andra investeringsintresserade personer hit och kan komma med synpunkter på mina beslut. Jag tycker det är viktigt att någon kritiskt kan ifrågasätta ens beslut, och hoppas så klart kunna bolla idéer och lära mig mer av andra mer erfarna.

Resan börjar nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...